25è Congrés de Fires – Les Borges Blanques

Inici / Fira / 25è Congrés de Fires – Les Borges Blanques

Una representació de la Fira de l’Oli i les Garrigues va assistir al 25è Congrés de Fires de Catalunya que va tenir lloc a la localitat de Tortosa.

El Congrés de Fires de Catalunya, organitzat per la Federació de Fires de Catalunya (FEFIC), s’ha consolidat com un esdeveniment referent en el món firal i punt de trobada per a l’intercanvi de coneixement d’aquest sector.

La conferència inaugural va córrer a càrrec de Marius Serra, qui va aportar la seva visió de les fires a través d’expressions lingüístiques del comerç. El congrés que va durar dos dies, dimecres 21 i dijous 22, va comptar amb una varietat de conferències i debats rellevants en el sector firal de Catalunya.

Una representació de la Fira de l’Oli va recollir un reconeixement que va entregar la FEFIC a les Borges Blanques per haver acollit els passats 22 i 23 de novembre de 2017 el Congrés de Fires de Catalunya. Podeu veure seguint aquest enllaç un video resum de Borges TV