Caminada cultural de les Borges Blanques

Inici / Fira / Caminada cultural de les Borges Blanques

El Consell Esportiu de les Garrigues organitza una caminada que tindrà lloc dissabte vinent dia 16 de gener i coincidint amb la 53a Fira de l’oli (qualitat verge extra i Les Garrigues) a les Borges Blanques.
Aquest cop la ruta se centrarà a descobrir la capital de la comarca més a fons i les seves particularitats tot visitant els carrers més rellevants i simbòlics de la vila i el Parc de la font Vella.
Finalment faran una visita a l’espai Macià; és un centre d’interpretació de la figura de Francesc Macià. A l’Espai Macià es mostra, recupera, i difon el patrimoni documental, gràfic, audiovisual i sentimental lligat a qui va ser una figura rellevant de la història de Catalunya.
Al finalitzar la caminada, es podrà fer un tomb pel recinte de la Fira de l’Oli de Qualitat Verge Extra i les Garrigues.

Hora d’inici de la ruta: 10h

Hora finalització: 13h.

Lloc de sortida i arribada: Plaça del Terrall.

Trobareu més informació i les inscripcions de la ruta al bloc:
http://marxanordicaiculturagarrigues.blogspot.com.es/